loading...
پورتال جامع فان توس شامل مسائل زناشویی،اس ام اس،گالری عکس،اندروید،موزیک،فیلم و سریال،آرایش و زیبایی،دیدنی و شنیدنی،سرگرمی
funtoos.ir بازدید : 305 نظرات (0)

هوا ابريه مثل دل من مثل چشام

تو چرا دلت خونِ هان؟

چرا؟

دارم نقاشي ميکشم نميدونم چي رو کي رو

فقط دارم خط خطي ميکنم

شايد عکس چشاتو بين اين همه خط ببينم

شايد باورت نشه ولي داره بارون مياد

چتر تو آوردي؟باشه باشه من چتر دارم بيا زير چتر من

بدو تا خيس نشدي

کاش يه کاري ميکردي دلم يه کم اروم ميشد

فقط يه کم کمتر بهونه ي تورو ميگرفت

همش داره ازم ميپرسه چرا؟

چي بايد بهش بگم

بگم چي؟


ياد روزايه خوبي که با هم داشتيم عذابم ميده

کمکم کن نذار تو اين باتلاق گير کنم

تا ابد ميمونم همين جا تا تو برگردي...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4047
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 198
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 372
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 1,967
  • باردید دیروز : 117
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 4,093
  • بازدید ماه : 4,093
  • بازدید سال : 29,476
  • بازدید کلی : 1,338,587
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی