loading...
پورتال جامع فان توس شامل مسائل زناشویی،اس ام اس،گالری عکس،اندروید،موزیک،فیلم و سریال،آرایش و زیبایی،دیدنی و شنیدنی،سرگرمی
funtoos.ir بازدید : 310 نظرات (0)
خسته ام، خسته اي تنها و غريب در دل شب که از تکرار شبهاي بي لبخند، از تکرار ورقه هاي سپيد تنهايي، که هر شب بي هيچ نوشته اي، بي هيچ نقش و نگاري ورق ميخورند، دلگيرم


نميدانم ستاره شمردنها تا به کي بايد کار من باشد؟ نميدانم به روي ايوان شب تنها نشستن ها تا به کي بايد کار من باشد؟ نميدانم به اميد قاصدک شادي نشستن ها تا به کي بايد همراه من باشد؟!!


چقدر در سکوت و خلوت و خاموشي بايد دست و پا بزنم؟ چقدر در لابه لاي شعله هاي آتش انتظار پر و بالم بسوزد و من ضبحه نزنم و خاموش بمانم!! چقدر به حوض خالي و يخ بسته حياظ خيره بمانم و در انتظار ماهي قرمز باشم؟ چقدر به آسمان ابري و تيره خيره بمانم و در حسرت مهتاب و ستارگان باشم ؟چقدر شبهايي پنجشنبه را گريه کنم؟ چقدر روز و شبها را بشمارم تا تو بيايي!!

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4047
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 123
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 524
  • آی پی دیروز : 98
  • بازدید امروز : 1,168
  • باردید دیروز : 169
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,654
  • بازدید ماه : 1,654
  • بازدید سال : 27,037
  • بازدید کلی : 1,336,148
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی