loading...
پورتال جامع فان توس شامل مسائل زناشویی،اس ام اس،گالری عکس،اندروید،موزیک،فیلم و سریال،آرایش و زیبایی،دیدنی و شنیدنی،سرگرمی
funtoos.ir بازدید : 305 نظرات (0)
1 براي همديگر وقت صرف مي‌کنيم‌.

2 به همه مي‌گويم که دوستش دارم‌.

3 براي قدرداني از محبت‌هايش‌، نامه عاشقانه‌اي برايش مي‌نويسم‌.

4 در جمع از او تعريف مي‌کنم‌.

5 وقتي غمگين است سعي مي‌کنم ناراحتي‌اش را بفهمم و او را درک کنم‌.

6 هميشه در اتفاقات خوب و مهم زندگي او را سهيم مي‌کنم قبل از اين که ديگران چيزي بدانند.

7 در همه مراحل زندگي باهم برنامه ريزي مي‌کنيم‌.

8 همواره مراقبش هستم و به نيازهايش توجه خاصي نشان مي‌دهم‌.

9 آرامش را در همه حال حفظ مي‌کنم‌.

10 باورهايم را نسبت به او همواره حفظ مي‌کنم‌.

11  پس از به پايان رسيدن روزهاي پرتحرک‌، شب‌ها همه چيز را برايش تعريف مي‌کنم‌.

12  اولين کسي هستم که تولدش را تبريک مي‌گويم‌.

13  به کارهايي که برايم انجام مي‌دهد توجه مي‌کنم و قدردان محبت‌هاي او هستم‌.

14  ازدواجمان را از موهبت‌هاي الهي مي‌دانم‌.

15  براي سلامتي‌اش صدقه مي‌دهم‌.

16  در يک مکان يادداشتي محبت‌آميز برايش پنهان مي‌کنم و او را راهنمايي مي‌کنم تا پيدايش کند.

17  در همه لحظات زندگي با گذشت رفتار مي‌کنم‌.

18  سعي مي‌کنم که هميشه سرزنده و شوخ طبع باشم‌.

19  کارهايي که نشان دهنده? محبتم نسبت به اوست برايش انجام مي‌دهم‌.

20  هرگاه از او خيلي عصباني هستم به نکات مثبتش هم فکر مي‌کنم‌.

21  اگر احساس کنم از وسايل شخصي‌اش چيزي کم دارد ولي خودش نمي‌خرد، حتماً برايش تهيه مي‌کنم‌.

22  همه هدايايي را که به من داده است‌، از صميم قلب دوست دارم‌.

23  هميشه دل آرام يکديگر هستيم‌- راه زندگي ...
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4047
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 195
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 372
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 1,883
  • باردید دیروز : 117
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 4,009
  • بازدید ماه : 4,009
  • بازدید سال : 29,392
  • بازدید کلی : 1,338,503
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی