loading...
پورتال جامع فان توس شامل مسائل زناشویی،اس ام اس،گالری عکس،اندروید،موزیک،فیلم و سریال،آرایش و زیبایی،دیدنی و شنیدنی،سرگرمی
funtoos.ir بازدید : 118 نظرات (0)

اعضاي يک باند حرفه اي سرقت که در پوشش گشت نامحسوس پليس، خودروهاي شهروندان را مي ربودند با شليک گلوله از سوي نيروهاي انتظامي دستگير شدند.

به گزارش خراسان، ماجراي سرقت هاي مأموران قلابي از شانزدهم تيرماه گذشته زماني در دستورکار پليس قرار گرفت که فردي به نام «ج. ق» با طرح شکايتي در شعبه ۸۰۵مجتمع قضايي شهيدقدوسي مشهد به قاضي موحدي راد گفت: ساعت ۹شب از روستاي گوارشک به سمت مشهد در حرکت بودم که در نزديکي روستاي چهاربرج در محور آرامگاه فردوسي ناگهان راننده خودروي سمند سفيدرنگي در حالي که بوق مي زد کنارم قرار گرفت و سرنشين جلو که لباس هاي فرم و درجه ستواني داشت تابلوي «ايست» را نشانم داد، من هم که فکر مي کردم آن ها مأموران گشت نامحسوس پليس راهور هستند توقف کردم.

مالباخته افزود: آن ها پس از گرفتن مدارک خودرو چنين وانمود کردند که خودروي تويوتا دوکابين من مورد قضايي دارد و بايد به پارکينگ منتقل شود. اصرارهاي من هم مبني بر اين که خودرو مال خودم است و هيچ تخلفي ندارد بي فايده بود. در اين حال آن ها مرا سوار سمند کردند و يکي از سرنشينان سمند پشت فرمان خودروي من قرار گرفت تا آن را به پارکينگ ببرد، اما پس از طي مسافتي کوتاه يکي از سرنشينان سمند از من خواست تا پياده شوم و افسري را که پشت فرمان قرار داشت راضي کنم که خودرو را به پارکينگ نبرد. من هم که فکر مي کردم آن ها به دنبال رشوه هستند و مي توانم با دادن مبلغي از اين ماجرا رها شوم، از خودروي سمند پياده شدم و به طرف خودروي خودم که با اشاره سمند سواران توقف کرده بود، رفتم اما هنوز به خودرو نرسيده بودم که هر دو راننده پدال گاز را فشردند و متواري شدند.

گزارش خراسان حاکي است: روز بعد نيز مالباخته ديگري که با همين شيوه خودرواش در بولوارامام خميني(ره) توسط  مأموران قلابي گشت نامحسوس سرقت شده بود، با مراجعه به دستگاه قضايي شکايت مشابهي را مطرح کرد.با توجه به اهميت موضوع و احتمال سرقت هاي ديگر، قاضي موحدي راد با صدور دستوري اين پرونده را به پليس آگاهي خراسان رضوي ارجاع داد تا ماجراي اين سرقت ها به طور ويژه مورد رسيدگي قرار گيرد.

رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي روز گذشته در گفت وگوي اختصاصي با خراسان درباره چگونگي دستگيري اعضاي اين باند گفت: پس از ارسال پرونده به پليس آگاهي با توجه به اين که احتمال داشت سرقت هاي ديگري نيز با اين شگرد انجام شود، گروهي از کارآگاهان زبده اداره عمليات ويژه پليس آگاهي به سرپرستي سرهنگ جوانبخت (رئيس اداره عمليات ويژه) مأمور رسيدگي به اين پرونده حساس شدند.

سرهنگ کارآگاه حسين بيدمشکي افزود: اگرچه در ابتداي پيگيري اين پرونده فرد ديگري که از شهروندان تحت عنوان مأمور مبالغي را گرفته بود دستگير شد، اما بررسي ها نشان داد سارقان خودرو از دزدان حرفه اي هستند، بنابراين عمليات کارآگاهان با تمرکز بر مجرمان حرفه اي وارد مرحله جديدي شد.

تحقيقات بيشتر بيانگر آن بود که سمند سفيد نيز چند روز قبل از انجام سرقت ها و در جاده چناران از يک راننده زورگيري شده است. وي تصريح کرد: مشخصات سمند به کليه گشتي ها و يگان هاي انتظامي کشور اعلام شد تا اين که مدتي بعد مأموران يگان امداد در ايست و بازرسي نهبندان خودروي مذکور را که در حال حرکت به سمت مشهد بود شناسايي کردند، اما ۲سرنشين آن که متوجه موضوع شده بودند با خودرو فرار کردند که دقايقي بعد با شليک گلوله زمين گير شدند و به دام افتادند. اين مقام ارشد انتظامي خاطرنشان کرد: با اعترافات متهمان در مشهد ۲سارق ديگر در گلبهار و بولواربهمن در حالي دستگير شدند که چند بار مخفيگاه هاي خود را تغيير داده بودند.وي اضافه کرد: متهمان به سرقت هاي مذکور اعتراف کرده اند و بررسي هاي بيشتر ادامه دارد.

 

» گردآوري توسط پورتال جامع فان توس

» گروه حوادث

» منبع : خراسان نیوز


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4047
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 167
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 703
  • بازدید ماه : 2,316
  • بازدید سال : 17,215
  • بازدید کلی : 1,326,326
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی