loading...
پورتال جامع فان توس شامل مسائل زناشویی،اس ام اس،گالری عکس،اندروید،موزیک،فیلم و سریال،آرایش و زیبایی،دیدنی و شنیدنی،سرگرمی
funtoos.ir بازدید : 292 نظرات (0)
مرا هم ياد کن آن شب که من در زير خاک سرد تنهايم . . .


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


برنگرد،

 که بر نمي گردي تو هيچوقت

 نمي خواهمم داشته باشمت،نترس

 فقط بيا

 در خزان خواسته هام

                کمي قدم بزن

                              تا ببينمت

 

 دلم براي راه رفتنت تنگ شده است...

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


امشب تمام حوصله ام را

در يک کلام کوچک

از تو

خلاصه کردم

اي کاش مي شد

يک بار

تنها همين يک بار

تکرار مي شد!

تکرار

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وقتي دل تنها کالائيست که خدا شکسته ي آن را مي خرد

پس چرا من به دست کسي که دلم را شکست بوسه نزنم؟!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

رفتي دلم شكستي اين دل شكسته بهتر            پوسيده رشته ي عشق از هم گسسته بهتر

من انتقــام دل را هرگــــــز نگيـــــرم از تو              اين رفتــه راه ناحــق در خون نشستــــه بهتر


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کاش گل بودي تا به تلافي همه ي بديهايت تو را پرپر ميکردم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چند روز پيش نشستم خلوتمو کشيدم... ديدم تو خلوته من ديگه جايي نداري...


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شب شرابي خوردم و مستي مرا در بر گرفت , دوريت آمد به يادم , هستيم آتش گرفت.


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


قلب من تقديم به کسي که هر از گاهي يادي از دل خسته ما مي کند.


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


ما كه همسايه اشكيم ولى با دل تنگ ..... گر لبى خنده كند ياد شما مى افتيم .


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دلم شكسته تر از شيشه هاي شهر شماست

                                                              شكسته باد آن كه دلش اين چنين مي خواست....


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شانه هايم زير بار غم شکست

شاخه هاي سبز اميدم شکست

عشق ما در شيشه فرهاد بود

عشق شيرين ريشه اش در باد بود

هيچ کس حرف صداقت را نزد

هيچ کس دل را بر اين دريا نزد

يک نفر امروز در چشمم شکست

يک نفر بار سفر بست و گسست

يک نفر با خاطراتم دور شد

يک نفر با قصه ها محشور شد


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در اين بازار نامردي به دنبال چه مي گردي؟ .....

 نمي يابي نشان هرگز تو از عشق و جوانمردي ......

برو بگذر از اين بازار ، از اين مستي و طنازي .....

 اگر چون کوه هم باشي در اين دنيا تو مي بازي


 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4047
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 211
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 268
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 491
  • باردید دیروز : 117
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 2,617
  • بازدید ماه : 2,617
  • بازدید سال : 28,000
  • بازدید کلی : 1,337,111
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی