loading...
پورتال جامع فان توس شامل مسائل زناشویی،اس ام اس،گالری عکس،اندروید،موزیک،فیلم و سریال،آرایش و زیبایی،دیدنی و شنیدنی،سرگرمی
funtoos.ir بازدید : 230 نظرات (0)

تنهایی یعنی آرزوی مرگ کنی

تا حتی شده برای تشییع جنازت یه عده دورت جمع بشن …

…::: اس ام اس باحال و دلنشین :::…

قدم نزن اینجا

این شعرها آنقدر بارانی اند که می ترسم تمام لحظه هایت خیس شوند

اس ام اس های جذاب و شنیدی وجدید باحال و دلنشین

پشت پلک کدام قصه بخواب رفته ای

که هرشب قصه ی آمدنت را می گویم و تو نمی آیی

اس ام اس های جذاب و شنیدی وجدید باحال و دلنشین

زندگی چه اتفاق غم انگیزیست

وقتی تنهاییت سال ها از تو بزرگتر باشد …

اس ام اس های جذاب و شنیدی وجدید باحال و دلنشین

خیالت را میفرستی در میان رویاهایم که چه شود ؟

نبودنت رابه رخم بکشی!

اس ام اس های جذاب و شنیدی وجدید باحال و دلنشین

تکان می دهد خانه را سالی که می آید …

سرگرمیِ خوبی ست

تو عکسِ قابت را و من قاب عکست را عوض می کنم

و آغاز می شود سال تنهایی …

اس ام اس های جذاب و شنیدی وجدید باحال و دلنشین

میگویند زمان طلاست!

اما من چشیدمش دروغ میگویند

زمان آتش است ثانیه به ثانیه اش میسوزاند و تا به شعله ات نکشد نمیگذرد

اس ام اس های جذاب و شنیدی وجدید باحال و دلنشین

تنهایی

تنها سهمی بود که ازمن دریغ نشد

اس ام اس های جذاب و شنیدی وجدید باحال و دلنشین

 

من زیر باران!

تو دور میشوی من خیس!

این دِلبری های ِ بهار است نیامده دیوانه می کند

کوچه را از تنهایی…

اس ام اس های جذاب و شنیدی وجدید باحال و دلنشین

به خواب می روند مثل من

تمام ساعت های جهان میان بازوان تــــو

اس ام اس های جذاب و شنیدی وجدید باحال و دلنشین

گاهى نفر سومى در کار نیست

براى نفراول ماندن باید پا پس بکشى

خوشبختى او درنبودنت است

اما میدانم حتى درنبودنم عاشقم هست و عاشقش میمانم

اس ام اس های جذاب و شنیدی وجدید باحال و دلنشین

به سلامتی سیم کارتهای اعتباری

چون وقتی حوصله کسی رو نداری میتونی بگی اعتبار ندارم

اس ام اس های جذاب و شنیدی وجدید باحال و دلنشین

خدایا حالم خوب نیست

عشقم از من متنفر بوده است

یک مسکن قوی می خواهم شبیه مرگ

اس ام اس های جذاب و شنیدی وجدید باحال و دلنشین

پشت این عکس روی دیوار نمیتواند فقط دیواری بی جان باشد

من پشت این عکس ها با او قدم زده ام

میفهمی حالم را؟

اس ام اس های جذاب و شنیدی وجدید باحال و دلنشین

رفیق

میدانی از کجای زندگی بیشتر خسته ام ؟

همانجایی که وسط خنده هایم بی هوا “بغض” میکنم…

اس ام اس های جذاب و شنیدی وجدید باحال و دلنشین

و دلم که آرام نباشد

خنده ها و مسخره بازی هایم که هیچ

بیخیالی هایم هم دردی را دوا نمی کنند

کافیست بهانه اش جور شود دیگر “بغض” امانم نمیدهد

ابری و بارانی میشوم آرام!

اس ام اس های جذاب و شنیدی وجدید باحال و دلنشین

نگاه او تلخ

اشک های من شور

یادش شیرین

عجب زندگیه بامزه ای دارم من …

اس ام اس های جذاب و شنیدی وجدید باحال و دلنشین

این زمین چیست که با کرب وبلا معجون است؟

هرکه را پای نهند جان و دلش محزون است؟

بی گمان محشر عالم شده اینجا برپا

یا که اینجا به خدا خون خدا مدفون است

“السلام علیک یا اباعبدالله”

اس ام اس های جذاب و شنیدی وجدید باحال و دلنشین

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4047
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 98
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 451
  • آی پی دیروز : 98
  • بازدید امروز : 815
  • باردید دیروز : 169
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,301
  • بازدید ماه : 1,301
  • بازدید سال : 26,684
  • بازدید کلی : 1,335,795
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی