loading...
پورتال جامع فان توس شامل مسائل زناشویی،اس ام اس،گالری عکس،اندروید،موزیک،فیلم و سریال،آرایش و زیبایی،دیدنی و شنیدنی،سرگرمی
funtoos.ir بازدید : 193 نظرات (0)

 گانگسترهاي مسلحي که در جريان يک ماجراي آدم ربايي با تيراندازي هاي وحشتناک به سوي مردم و مأموران، موجي از وحشت را ايجاد کرده بودند، در بازسازي صحنه جرم وقتي مقابل دوربين قوه قضاييه قرار گرفتند به شليک تا آخرين گلوله اعتراف کردند، اين در حالي بود که يکي از متهمان اظهار داشت: اگر زمان به عقب بازگردد همه گلوله ها را به بدن گروگان شليک مي کنم!

 

به گزارش فان توس به نقل از خراسان، عقربه هاي ساعت ۷ صبح را نشان مي داد که متهمان معروف به گانگسترهاي مشهد تحت الحفظ کارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي خراسان رضوي به ابتداي خيابان رسالت ۴۰ هدايت شدند تا در حضور قاضي حيدري (قاضي دادسراي انقلاب مشهد)، جزئيات اقدامات خشن خود را تشريح کنند. اين در حالي بود که تعدادي از اهالي محل با ديدن حلقه هاي قانون بر دستان تيراندازان خشن، به قدرداني از قوه قضاييه پرداختند و خواستار برخورد قاطع قضايي با مخلان نظم و امنيت عمومي شدند.

در اين هنگام جواني که بر اثر اصابت چندين گلوله از سلاح هاي متفاوت ويلچرنشين شده بود مقابل دوربين قرار گرفت و خطاب به گانگسترها گفت: يک عمر مرا بدبخت و ويلچر نشين کرديد! من هم مي خواستم در کنار اعضاي خانواده ام زندگي راحتي داشته باشم اما شما با نامردي زندگي ام را نابود کرديد! اين جوان که يکي از گروگان هاي متهمان بود، ادامه داد: آن روز يکي از دوستانم با من تماس گرفت و گفت مرا گروگان گرفته اند و پول مي خواهند. وقتي به آدرسي که دوستم داده بود رفتم آن ها مرا هم به گروگان گرفتند و گفتند: حالا هر کدام از شما بايد ۱۰۰ ميليون تومان بپردازيد و سپس در حالي که با يک اسلحه کلاشينکف تهديد مي شديم ما را به رسالت ۴۰ آوردند.

اينجا «الف» (متهم) از خودرو پياده شد و به داخل منزل رفت که ناگهان با اسلحه کلاش ديگري که پتويي روي آن انداخته بود بيرون آمد ولي من و دوستم در يک لحظه از چنگ آن ها فرار کرديم که با شليک هاي رگباري گلوله مواجه شديم و من با اصابت چند گلوله نقش بر زمين شدم. اين در حالي بود که ۲ نفر ديگر هم مورد اصابت گلوله ها قرار گرفتند. گروگان ديگر هم گفت: آن ها مرا به بهانه خرابي يک موتورسيکلت، سوار خودرو کردند و با تهديد به مرگ با اسلحه تقاضاي پرداخت ۱۰۰ ميليون تومان را داشتند که من با دوستم تماس گرفتم و اين ماجرا رخ داد.

گزارش خراسان حاکي است: پس از اظهارات دو قرباني اين حادثه، متهمان معروف به گانگستر مقابل دوربين قوه قضاييه قرار گرفتند، اما با داستان سرايي هاي دروغين سعي داشتند خود را بي گناه جلوه دهند و هر يک تيراندازي هاي متعدد را به ديگري نسبت مي داد. در اين لحظه وقتي با ارشاد و نصايح قاضي حيدري مواجه شدند که چاره اي جز بيان حقيقت ندارند به ناچار لب به اعتراف گشودند و به شليک هاي رگباري در چند مرحله درگيري هاي مسلحانه اعتراف کردند. «ح» (يکي از متهمان) پس از تفهيم مواد قانوني توسط قاضي شعبه ۹۰۴ دادسراي انقلاب اسلامي مشهد گفت: روز حادثه يک قبضه کلاشينکف جلوي پايم بود و من رانندگي خودرو ۴۰۵ را به عهده داشتم.

گروگان ها هم داخل خودرو بودند که الف با اسلحه ديگري از منزل خارج شد. او مدعي بود که از گروگان مبالغي طلب دارد! در تيراندازي ديگر هم من نمي دانستم که آن ها مأمور هستند به همين خاطر تا آخرين گلوله را شليک کردم. «الف» متهم ديگر نيز گفت: کلاشينکف را داخل حوله پيچيده بودم اما وقتي آن ها فرار کردند همه گلوله ها را شليک کردم.

من از گروگان مذکور ۵۰ ميليون طلب داشتم، او اين مبلغ را از من گرفته بود تا حکم تبعيد مرا در يک پرونده ديگر درست کند!! ۷ ماه گذشته بود، اما او هيچ کاري نکرد گفتم حالا بايد ۲۰۰ ميليون بدهيد ولي من سلاح کلت کمري نداشتم. «م» (يکي ديگر از متهمان) هم در صحنه تيراندازي با ما بود که پس از تيراندازي در خيابان رسالت ۴۰ فرار کرديم. وي ادامه داد: مي دانم اعدام مي شوم، اما مي خواهم در ملاء عام اعدامم نکنيد، البته اگر زمان به عقب بازگردد اين بار همه گلوله ها را روي سر و بدن (گروگان) خالي مي کنم.

اين گزارش حاکي است: پس از اعترافات متهمان به چند بار درگيري مسلحانه و شليک هاي متعدد در شهر، آنان صحنه هاي ديگر ارتکاب جرم را نيز در حضور مقام قضايي بازسازي کردند و به تشريح جزئيات اقدامات مجرمانه خود پرداختند.

 

تفهيم اتهام «محارب» به سومين عضو باند گانگسترها

گزارش خراسان حاکي است: در حالي که اتهام «محارب» به ۲ متهم اين پرونده به خاطر ايجاد رعب و وحشت در بين مردم و تيراندازي هاي متعدد از سوي قاضي پرونده تفهيم شده بود، آخرين عضو فراري اين باند نيز در عمليات دستگيري سارقان توسط کارآگاهان پليس آگاهي دستگير شد. اين متهم نيز پس از بازجويي هاي مقدماتي روانه زندان شد و سپس مقام قضايي اتهام محارب را به وي نيز تفهيم کرد و بدين ترتيب پرونده گانگسترهاي مسلح با دستگيري همه عوامل مرتبط، در مسير طي مراحل قانوني خود قرار گرفت. شايان ذکر است: دستگيري گانگسترهاي مسلح از هفتم تير گذشته و پس از شليک هاي رگباري در يکي از خيابان هاي پرتردد مشهد در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي و مأموران معاونت اطلاعات سپاه امام رضا(ع) مشهد قرار گرفت.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4047
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 117
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 2,170
  • بازدید ماه : 2,170
  • بازدید سال : 27,553
  • بازدید کلی : 1,336,664
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی