loading...
پورتال جامع فان توس شامل مسائل زناشویی،اس ام اس،گالری عکس،اندروید،موزیک،فیلم و سریال،آرایش و زیبایی،دیدنی و شنیدنی،سرگرمی
funtoos.ir بازدید : 153 نظرات (0)

من مورچه ای رو مسخره میکردم که عاشق یه تفاله چایی بود
خودم رو فراموش کردم که زمانی عاشق کسی بودم که فکر میکردم آدم است


میگن دنیا اسمش دخترونست وفا نداره
خب توجهان صداش کن ببین فرقی به حالت می کنه


جنس بغض من آنقدرهم خوب نیست
تا اسمت را می شنود میشکند …


راحت بگویم
بر باد داد چون دود سیگار دودمانم را…


پر از اشکم ولی میخندم به سختی
به قول فروغ که می گفت : شهامت میخواهد سردباشی و گرم بخندی!


در آخر گفت : بازی برد و باخت دارد
زبانم بند آمد که به او بگویم :
بی انصاف کدام بازی ؟ ، من با تو زندگی کردم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4047
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 111
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 472
  • آی پی دیروز : 98
  • بازدید امروز : 887
  • باردید دیروز : 169
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,373
  • بازدید ماه : 1,373
  • بازدید سال : 26,756
  • بازدید کلی : 1,335,867
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی