loading...
پورتال جامع فان توس شامل مسائل زناشویی،اس ام اس،گالری عکس،اندروید،موزیک،فیلم و سریال،آرایش و زیبایی،دیدنی و شنیدنی،سرگرمی
funtoos.ir بازدید : 341 نظرات (0)
در عشق حد اقل قطره اي جنون هست

و در حنون هم هميشه دريائي از عشق . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


در کتاب واژه ها زيباترين معنا توئي / من چگونه در کتاب عشق تو معنا شوم ؟

از تو گفتن کار هر کس نيست اي بالاترين / من براي گفتنت بايد که مولانا شوم . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مينويسم من که عمري با خيالت زيستم / گاهي از من ياد کن ، اکنون که ديگر نيستم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گفتي محبت کن برو ، باشد خدا حافظ ولي / رفتم که تو باور کني دارم محبت ميکنم . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

کاش ميدانستم چشمانت چه زمان خواهد يافت ، که “نگاه ، زاده علاقه است” . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تمام آسمان من خلاصه در دو چشم توست ، مراقبشان باش . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

همه لرزش دست و دلم از آن بود که عشق ز دستم برود . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هر جا تو باشي دل من همون جاست / حتي اگه فاصلمون يه دنياست . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 

اشک نشان دل شکستگي ، سکوت نشان تنهائي و لبخند نشان مهر

و اس ام اس نشان ياد توست . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دوست داشتن تو ، مثل خود نفس کشيدن است . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وقتي که با نمکي ، خيلي تکي !

منم دوست دارم ، با هر کلکي !!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


پايان حکايتم شنيدني است ، من عاشق او بودم و او عاشق او . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ما به لطف هر رفيقي دلخوشيم / هر رفيقي را نبينيم نا خوشيم . . .





 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4047
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 103
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 459
  • آی پی دیروز : 98
  • بازدید امروز : 844
  • باردید دیروز : 169
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,330
  • بازدید ماه : 1,330
  • بازدید سال : 26,713
  • بازدید کلی : 1,335,824
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی