loading...
پورتال جامع فان توس شامل مسائل زناشویی،اس ام اس،گالری عکس،اندروید،موزیک،فیلم و سریال،آرایش و زیبایی،دیدنی و شنیدنی،سرگرمی
funtoos.ir بازدید : 333 نظرات (0)
چه  باروني مياد. چترمو آوردم بالاي  سرت...نميخوام خيس بشي ...درسته كه به رفاقتمون پشت پا زدي اما دختر عمو يم كه هستي ..!  هنوز يادمه كه ميگفتي مثله گربه ها از آب بدت مياد....  آره من هم چترمو گرفتم روي سنگ روي اين سنگ سفيد كه درشت  وسياه اسمتو روش نوشتن  ... و تو چقدر  رنگ سياه رو دوست داشتي....اه از اين چتر هم كه آب رد ميشه ...ولش كن ! تو كه يكسال اين سوراخ تنگ و تاريك رو تحمل كردي ، خيسي بارون رو هم تحمل كن ! ..آخرين بار كه ديدمت وقتي  بود كه داشتن ميذاشتنت توي خاك .. نه ...تو هم خوشگل بودي! يادته اون روزي كه واسه اولين بار بهت گفتم كه چشمات قشنگه..خنديدي! مسخرم كردي! بهم گفتي ديوونه!!خدا كنه به اون كرمهايي هم كه  تو چشمهات لونه كردند اينو    نگفته باشي..هر چي باشه بايد باهاشون يه عمر زندگي كني..اينا ديگه من نيستن كه ولم كني بري! نه عزيز دلم!اين كرم هاي نازنازي واسه هميشه مهمونتن،  مهمون چشات! راستي به نظر تو اونا هم ميتونن بفهمن رنگ چشات سياه بوده يا..نه؟ فكر نكنم آخه به نظرم اونجا  خيلي تاريكه! ...  اي بابا  ! آقا چرا واستادي ؟ روضه ات رو بخون و برو ديگه! نمي بيني مردم خيس شدن؟ چرا لفتش ميدي؟  زود تمومش كن ديگه! فكر ما نيستي لااقل به فكر بقيه  باش كه دارند از سرما ميلرزند... راستي  نميدوني رنگ سفيد چقده بهت مياد !  آخرين بار  پارسال قبل از اينكه بذارنت تو خاك با اين لباس ديدمت  ولي حيف كه هميشه رنگاي تيره ميپوشيدي.حرف من رو هم گوش نميدادي... غير از اون روز آخر كه همه همينجا مشكي پوشيدن و تو سفيد ...قبلش  چقدر بهت گفته بودم   اون  روسري سفيده رو كه واسه تولدت خريده بودم سرت كن..باز ديدم كار خودت رو كردي:همش  روسري مشكي سرت بود.... ميدوني امروز كه ديدم همه بخاطر تو مشكي پوشيدن به اين نتيجه رسيدم  تو راست ميگفتي كه: مشكي رنگ عشقه!! ببين همه مشكي پوشن .قشنگه نه ...؟ آره همه مشكي پوشيدن الا من ....!  مثل پارسال كه هممون مشكي پوشيده بوديم  و تو سفيد ....بالاخره نوبت من هم شد . يادته گفتم بمون..التماس كردم....گريه كردم..مگه گوش دادي؟ باز هم مثل هميشه با من لجبازي  كردي و رفتي..! رفتي و من رو تنها گذاشتي .. اين دفعه  هم نوبت منه!  حالا اومدم پيشت !... بيشتر از يكسال نتونستم تحمل كنم...  آخرش يه عالمه قرص خوردم ...قرص سفيد ... سفيد كه تو دوست نداشتي ولي آخرش  باز هم به نفع تو شد ...حالا كه همه فاميل برگردن خونه وقتي من رو  ببيند لباس مشكي هاشون رو در نميارن !...مشكي ، همون رنگي  كه تو دوست داشتي ....
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4047
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 200
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 344
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 1,098
  • باردید دیروز : 117
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,224
  • بازدید ماه : 3,224
  • بازدید سال : 28,607
  • بازدید کلی : 1,337,718
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی