loading...
پورتال جامع فان توس شامل مسائل زناشویی،اس ام اس،گالری عکس،اندروید،موزیک،فیلم و سریال،آرایش و زیبایی،دیدنی و شنیدنی،سرگرمی
funtoos.ir بازدید : 921 نظرات (0)
 جام جم آنلاين: جايزه بهترين فيلمنامه به حاتمي کيا رسيد جايزه بهترين فيلمنامه بخش بين الملل جشنواره فيلم فجر به ابراهيم حاتمي کيا براي فيلم "به رنگ ازغوان" رسيد.

به گزارش مهر، در بخش پاياني مراسم اختتاميه بيست وهشتمين جشنواره فيلم فجر که دوشنبه شب برگزار شد ابراهيم حاتمي کيا پس از گرفتن اين جايزه عنوان کرد: من از داوران عزيز اين بخش تشکر مي کنم. وزن اين تنديس پنجسال است، يعني پنج سال طول کشيد.

وي ادامه داد: من خودم اين فيلم را بر روي پرده نديدم و اين فرصت را مديون آقاي شمقدري مي دانم و از ايشان تشکر مي کنم. ما با نگراني مي رفتيم تا واکنش مردم را در سينماها ببينيم. اين احساس مشترک ما بود و فکر مي کنم واکنشها مثبت بود.

همچنين فيلم "عصر روز دهم" ساخته مجتبي راعي جايزه بهترين فيلم بخش بين الملل از نگاه تماشاگران را از آن خود کرد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4047
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 140
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 147
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 197
  • باردید دیروز : 117
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 2,323
  • بازدید ماه : 2,323
  • بازدید سال : 27,706
  • بازدید کلی : 1,336,817
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی