loading...
پورتال جامع فان توس شامل مسائل زناشویی،اس ام اس،گالری عکس،اندروید،موزیک،فیلم و سریال،آرایش و زیبایی،دیدنی و شنیدنی،سرگرمی
funtoos.ir بازدید : 369 نظرات (0)
 جام جم آنلاين: 10 فيلم تلويزيوني مركز سيما فيلم به مناسبت عيد نوروز از شبكه‌هاي مختلف سيما پخش مي‌شوند.

به گزارش فارس ، فيلم‌هاي تلويزيوني "محبوبه " به كارگرداني وحيد نيكخواه آزاد و تهيه كنندگي ناهيد دل‌آگاه ، "عروس زندان " به كارگرداني پرند زاهدي و تهيه كنندگي همايون ايزد پناه ، "نيش " به كارگرداني مهدي رضا زاده و تهيه كنندگي مهدي مسگران ، " تازه وارد پر دردسر " به كارگرداني افسانه منادي و تهيه كنندگي نادر مقدس، "شهر فرشتگان " به كارگرداني نادر مقدس و تهيه‌كنندگي رضا جودي ، "وداع سخت " به كارگرداني و تهيه كنندگي سعيد تهراني ، "كرگدن " به كارگرداني فرزاد موتمن و تهيه كنندگي حسن كلامي، "چاي جوشيده " به كارگرداني و تهيه كنندگي افشين صادقي، " پاي دوستي " به كارگرداني حسن قناعت و تهيه كنندگي اصغر پورهاجريان و در آخر "لذت حقيقت " به كارگرداني فريدون فرهودي و تهيه‌كنندگي عليرضا ابوالقاسمي‌نژاد 10 فيلم تلويزيوني مركز سيما فيلم هستند كه در نوبت پخش سيما قرار گرفتند تا به مناسبت عيد نوروز به روي آنتن بروند.

"محبوبه" داستان شريفه ، نوجواني است كه در محيطي ناسالم رشد كرده و در قبال دريافت پول به يك پيرمرد فروخته مي‌شود، تا همسر او شود. اما او به اين ازدواج اجباري تن نمي دهد ، فرار مي كند و پس ازاتفاقاتي كه رخ مي دهد به منزل هما پناه مي‌برد. شريفه با گذشت زمان، تغييري در خاستگاه دوستي خود با هما مي دهد و در نهايت جاي دختر گمشده هما را مي‌گيرد…

"عروس زندان" داستان قتلي را به تصوير مي‌كشد كه در آن آزاده اخوان متهم به قتل همسرش است و سرگرد نيايش مأمور رسيدگي به اين پرونده مي‌شود؛ اما با ورود افراد پليس به زندگي آزاده و مشاهده دختر وي آوا رحماني، داستان رنگ و بوي ديگري به خود مي‌گيرد.

نيش ، داستان يك قاچاقچي را روايت كرده كه هنگام اعدام ، پسرش را به يك افسر پليس مي سپارد. افسر پليس از پسر مانند فرزند خودش مراقبت مي كند تا زماني كه دوستان سابق پدر براي تصرف ثروتي كه به نام پسر است وارد عمليات ويژه اي مي شوند و ماجرا هايي را رقم مي‌زنند.

تازه وارد پر دردسر توسط خود منادي نوشته شده است و دردسرهاي برنده شدن بچه هاي روستايي دور افتاده در يك قرعه كشي را روايت مي‌كند. اين تله فيلم كه نادر مقدس آن را براي مركز سيما فيلم تهيه مي كند ، بعد از اتمام ميكس راهي جشنواره كودك و نوجوان همدان خواهد شد.

شهر فرشتگان داستان دختري به نام آيداست . او يك روز به قصد ديدار مادرش كه بعد ازمشاجره با پدر، خانه را ترك كرده و نزد مادر بزرگ آيدا رفته است، برادر خردسالش را در كالسكه مي گذارد و از ميدان تجريش به طرف ميدان راه آهن كه خانه مادربزرگش در آنجا قرار دارد،‌ راه مي‌افتد. اما آيدا در مسير با حوادث و ماجراهايي روبه رو مي شود كه او را دچار مشكل مي‌كند.

داستان وداع سخت در مورد سرگرد محمد پويا و همسرش است كه وكيل دادگستري است. اين دو در تهران مشغول به كارند. شب تولد همسر سرگرد ، مهمان ناخوانده اي به منزل آنها مي‌آيد و ماجراهايي را به وجود مي‌آورد. او زني است كه با فرزندش به سراغ آنها آمده و از آنها براي مقابله با شوهرش كه او را از خانه بيرون كرده است كمك مي‌خواهد...

"كرگدن" درباره گروهي است كه براي كلاهبرداري و سوء استفاده از نهادهاي مالي و اجتماعي با هم تباني مي‌كنند. عليرضا جلالي‌تبار، رحيم نوروزي، شيما نيكپور، اكبر معززي، رويا جاويدنيا و عليرضا اوسيوند بازيگران "كرگدن" هستند.

"چاي جوشيده" با مضموني پليسي – جنايي سال گذشته مقابل دوربين عليرضا رنجبران رفت و راوي حادثه اي است كه براي فردي به نام رضا اتفاق مي افتد. او كه داماد يك افسر كاركشته اداره آگاهي است ، ناخواسته مرتكب قتل مي شود . پدر زنش قصد كمك به او را دارد اما شرايط بغرنج رضا و موقعيت پدر زنش باعث بروز حوادثي مي شود و...

"پاي دوستي" داستان نوجواني است كه پاي مصنوعي پدر خود را در مقابل يك گوشي تلفن همراه به دوره گردي نوجوان و افغان مي‌فروشد. او پس از اين كه به اشتباه خود پي مي‌برد، درصدد جبران آن و باز پس گرفتن پا بر مي آيد . او در اين موقعيت دنياي جديدي را تجربه مي‌كند.

"لذت حقيقت" كه مانند نه فيلم ديگر در گروه اجتماعي مركزسيمافيلم توليد شده ، داستان آن درباره مرجان كاظمي ، پرستار شيفت شب يكي از بيمارستان‌هاي دولتي است كه با وجود مشكلات و گرفتاري هاي شخصي و كاري ، تمام تلاش خود را براي اثبات حقيقت به كار مي‌بندد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4047
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 110
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 412
  • آی پی دیروز : 98
  • بازدید امروز : 724
  • باردید دیروز : 169
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,210
  • بازدید ماه : 1,210
  • بازدید سال : 26,593
  • بازدید کلی : 1,335,704
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی