loading...
پورتال جامع فان توس شامل مسائل زناشویی،اس ام اس،گالری عکس،اندروید،موزیک،فیلم و سریال،آرایش و زیبایی،دیدنی و شنیدنی،سرگرمی
funtoos.ir بازدید : 282 نظرات (0)
مادر را به خاطر مهر مادريش دوست دارم

شمع را به خاطر از خود گذشتگي اش

گل را به خاطر زيبايي اش

و تو را بدون آن که بدانم چرا ، به اندازه تمام دنيا دوست دارم . . .

.

.

.

امشب به يادت گريانم گرچه ز ديده ات پنهانم

گرچه به ظاهر خندانم ، اما از درون نالانم . . .

.

.

.

تو را گم ميکنم هر روز و پيدا ميکنم هر شب

بدين سان خواب ها را با تو زيبا ميکنم هر شب

.

.

.

ميان اين همه راه که به تو نميرسد ، چه سخت است راه تو را گم کردن . . .

.

.

.

خواستم برايت شعري بگويم ، واژه ها را که کنار هم چيدم گفتند :

عاشقت هستم . . .

.

.

.

برون نميرود از خاطرم خيال و صالت / گرچه نيست وصالي ،  ولي  خوشم به خيالت . . .

.

.

.

تو را ميخواستم تا در جواني نميرم از غم بي همزباني

سوخت جانم ، چه ميخواهم دگر زين زندگاني . . .

.

.

.

تنهايي را دوست دارم زيرا بي وفا نيست

تنهايي را دوست دارم زيرا عشق دروغي در آن نيست

تنهايي را دوست دارم زيرا تجربه کردم

تنهايي را دوست دارم زيرا که خداوند هم تنهاست

تنهايي را دوست دارم زيرا انتظار کشيدنم را پنهان خواهد کرد . . .

.

.

.

يادمان باشد گلي از شاخه اگر چيديم برگش نکنيم و به بادش ندهيم

لااقل لاي کتاب دلمان بگذاريم ، مگر از بوي خوشش خاطرمان تازه شود . . .

.

.

.

از پنجره روزگار به درخت عمر که مينگرم ، خوش تر از ياد عزيزان ثمري نيست مرا . . .


 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4047
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 195
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 372
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 2,022
  • باردید دیروز : 117
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 4,148
  • بازدید ماه : 4,148
  • بازدید سال : 29,531
  • بازدید کلی : 1,338,642
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی