loading...
پورتال جامع فان توس شامل مسائل زناشویی،اس ام اس،گالری عکس،اندروید،موزیک،فیلم و سریال،آرایش و زیبایی،دیدنی و شنیدنی،سرگرمی
funtoos.ir بازدید : 306 نظرات (0)

افزایش سن و بوجود آمدن چین و چروک‌ در صورتتان این مسئله را گوشزد می‌کند که برای پوشاندن این خطوط و جوان‌تر نشان دادن ظاهرتان باید تغییراتی در قوانین زیباییتان دهید. این مطلب در ادامه مطلب قبلی، نکات جدیدتری را به شما می‌آموزد.

12- مژه‌هایتان را فر کنید
بهترین راه برای درشت نشان دادن چشم‌هایتان و برجسته نمودن آن‌ها این است که مژه‌هایتان را فر کنید. برای نتیجه‌ی بهتر، فرمژه‌تان را برای 3 ثانیه با سشوار گرم کنید و سپس مژه‌هایتان را فر کنید. اطمینان حاصل کنید که در ابتدا فلز را بر روی دست خود تست کنید، تا پلک چشمتان را نسوزانید. سپس از ریمل بر روی مژه‌هایتان که فر کرده‌اید، استفاده نمایید.
اگر مژه‌های شما به پرپشتی و ضخامتی که باید باشند، نیستند، می‌توانید از مژه‌های کاشتنی (اکستنشن) در سالن‌ها استفاده کنید. البته بسیار گران می‌باشد، اما اگر شما بخواهید برای یک مراسم بزرگ، آماده شوید، ارزش ریخت‌و‌پاش و هزینه را دارد. شما همچنین می‌توانید از مژه‌های مصنوعی نیز استفاده کنید. بهتر است از مژه‌های تکی به جای مژه‌های یکسره استفاده نمایید. این روش خیلی طبیعی‌تر به نظر می‌رسد.

13- استفاده از رژگونه
بسیاری از خانم‌ها به روش نادرستی از رژگونه استفاده می‌کنند، یا اصلاً از آن استفاده نمی‌کنند. زدن رژگونه بر روی گونه‌هایتان می‌تواند چهره‌ی گرفته‌ی شما را روشن نماید. اما توجه کنید که استفاده از آن خیلی مشهود و مشخص نباشد.

14- لوازم آرایشی را با هم ترکیب نمایید
هر چیزی که بر روی صورت خود مورد استفاده قرار می‌دهید، نیاز است که به خوبی با هم ترکیب شوند. راز آرایش خوب این است که طوری آرایش کنید که خیلی واضح و مشخص نباشد. خط لب نباید به پوست شما مالیده شود. ابروهای خود را به‌وضوح نقاشی نکنید. به یاد داشته باشید که از مواد سبک استفاده کرده و آن‌ها را با هم ترکیب نمایید.

15- پوشاندن تیرگی‌های زیر چشم
مشکل بزرگی که اکثر خانم‌های مسن‌تر (البته واقعاً خانم‌ها در تمام سنین) وجود دارد این است که تیرگی‌ در زیر چشم‌های آن‌ها ظاهر می‌گردد. این موضوع با افزایش سن، بدتر می‌شود. بهترین راه برای پوشاندن این تیرگی‌ها، استفاده از یک کرم زیر چشم در شب و یک کرم سبک‌تر و روشن‌تر از آن، در طول روز است. از کرم‌های صورتی یا هلویی برای پوشاندن این دایره‌های تیره، استفاده نمایید. در روی آن، یک کانسیلر یا کرم پایه با پایه‌ی رنگ زرد، بکار ببرید.

16- استفاده از کرم به جای پودر
خانم‌های مسن‌تر پوست خشکی دارند. کرم پایه‌ی بدون چربی و رژگونه‌های پودری، برای خانم‌ها با پوست چرب و ترکیبی، ساخته شده‌اند. اگر شما پوست خشکی دارید، بهترین انتخاب شما، کرم‌های پایه و رژگونه‌های کِرِمی می‌باشد.

17- انتخاب عینک مناسب
اگر عینک می‌زنید، مطمئن شوید از اینکه فریم عینک شما، شیک و مطابق مُد روز می‌باشد. فریم مناسب می‌تواند 10 سال از سن صورت شما را کم کند، در حالیکه یک فریم نامناسب می‌تواند 10 سال به سن شما اضافه نماید.

18- پیشگیری از چین‌و‌چروک با استفاده از کرم ضدآفتاب و عینک آفتابی
بسیاری از متخصصین اعتقاد دارند که شما می‌توانید از چین‌و‌چروک‌های اطراف چشم‌هایتان با استفاده از عینک آفتابی، پیشگیری کنید. و باید همیشه ضدآفتاب بزنید، حتی اگر فقط در ماشین باشید. عکس‌های قبل و بعد از سفر یک خانم، بسیار جالب می‌باشد. سمت چپ صورت او همیشه پر چین‌و‌چروک‌تر است نسبت به سمت راست صورتش. می‌پرسید چرا؟ نور آفتاب از پنجرۀ ماشین به شما می‌تابد.

19- پلک‌های آویزان‌ را بدون عمل جراحی، پنهان نماییم
پلک‌های آویزان‌شده یکی دیگر از بخش‌های طبیعی روند پیری می‌باشد، اما هیچ نیازی به جراحی پلک نیست. انتخاب با شماست، می‌توانید پول زیادی برای کشیدن چشم‌هایتان خرج کنید، یا می‌توانید از راهنمایی‌های زیبایی که هیچ هزینه‌ای ندارد، استفاده نمایید.

20- نازک با پرپشت نمودن ابروها
مرتب کردن ابروهایتان، مانند کشیدن صورت بدون جراحی می‌باشد. در اینجا چند راهنمایی برای داشتن ابروهای بی‌عیب‌و‌نقص وجود دارد:
ابروهایتان را به‌ صورت حرفه‌ای مرتب کرده و بر دارید. هیچ چیز مانند مژه‌های فرخورده و ابروهای تمیز و مرتب، چشم‌ها را باز نمی‌کند. اگر شما نمی‌توانید هر چند هفته یکبار، هزینۀ اپیلاسیون یا بند انداختن را بدهید، موهای اضافی را که بین کندن و اپیلاسیون، رشد می‌کنند، بکنید.
یاد بگیرید که چگونه به‌درستی ابروهای کم‌پشت را پُر کنید. از کندن ابروهای سفید اجتناب نمایید. در عوض، آن‌ها را با یک مداد یا پودر ابرو بپوشانید.

21- انتخاب یک روش مراقبت از پوست
پوست خود را در بهترین حالت  قرار دهید. یک روش خوب مراقبت از پوست را دنبال کنید. شما نه تنها باید پوستتان را پاک و مرطوب نگه دارید، بلکه باید آن را هفتگی لایه‌برداری کنید و استفاده از آنتی‌اکسیدان‌ها و یا محصولات ویتامین A را در نظر بگیرید. ماسک‌های هیدراته‌کننده می‌تواند کارهای شگفتی بر روی پوستتان انجام دهد.
اگر واقعاً می‌خواهید که از شر آن چین‌و‌چروک‌ها خلاص شوید، به کشیدن بخشی از صورت، لیزرها، بوتاکس یا پُرکننده‌ها نیز فکر کنید.

22- چگونه صورت خود را برای شب آرایش کنید
آرایش شب (عصر) به شما این امکان را می‌دهد که صورتی پر از شور و هیجان داشته باشید. این ممکن است با استفاده از مژه‌های مصنوعی باشد، شاید منظور فر کردن مژه‌هایی باشد که شما هرگز به خود زحمت نمی‌دهید که آن‌ها را برای طول روز فر کنید. در هر صورت، این شانسی برای لذت بردن از آرایشتان است.
برای راهنمایی در مورد آرایش شب، مطالب و مقالات مختلف بخوانید. فقط به خاطر داشته باشید که استفاده از یک سایه‌ی چشم درخشان و براق بر روی پلک‌هایی که تا حدی چروکیده هستند، زیاد جالب و مناسب نیست. این سایه فقط آن‌ها را بیشتر نمایان می‌کند. در عوض، از یک سایه‌ی چشم بی‌رنگ در پایه پلک خود استفاده کنید.

23- درون شما، بر روی زیبایی ظاهری شما تاثیر دارد
احساس درونی شما، بر روی ظاهر شما اثر می‌گذارد. اگر یک شخص ناراحت و ناراضی هستید، هیچ مقداری از آرایش، بوتاکس یا پرکننده‌ها، ظاهرتان را زیبا نمی‌کند. ابتدا بر روی زندگی درونی خود کار کنید، چراکه آن بهتر از کاری که هر آرایشی بتواند بکند، بر روی صورت شما منعکس خواهد شد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4047
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 195
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 349
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 1,163
  • باردید دیروز : 117
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,289
  • بازدید ماه : 3,289
  • بازدید سال : 28,672
  • بازدید کلی : 1,337,783
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی