loading...
پورتال جامع فان توس شامل مسائل زناشویی،اس ام اس،گالری عکس،اندروید،موزیک،فیلم و سریال،آرایش و زیبایی،دیدنی و شنیدنی،سرگرمی
funtoos.ir بازدید : 182 نظرات (0)

حوادث رانندگي در خراسان شمالي ديروز 10 کشته و 72 زخمي بر جا گذاشت.

به گزارش فان توس به نقل از خراسان، ديروز تراژيک ترين بخش سريال مرگ در جاده بجنورد به جنگل گلستان در سال جاري رقم خورد و تصادف يک اتوبوس حامل مسافران مشهد به فريدونکنار با کاميون، واژگوني اتوبوس لاهيجان به مشهد، واژگوني يک ميني بوس حامل کارگران زن روستاي رباط قره بيل که براي کار در مزارع چغندر قند مي رفتند و تصادف يک دستگاه پژو 405 با کاميون باعث شد تا جاده مرگ اين بار 10 نفر ديگر را قرباني و 62 نفر را زخمي کند. در عين حال به گزارش پايگاه اورژانس علاوه بر اين تعداد، 10 نفر ديگر نيز در حوادث ترافيکي استان مجروح شدند.

 

اولين حادثه

به گزارش پليس راه خراسان شمالي، نخستين حادثه ديروز، ساعت 3 و 45 دقيقه بامداد در پي برخورد شديد يک کاميون با اتوبوس اسکانيا به وقوع پيوست و در اين حادثه دلخراش، 6 نفر از جمله راننده و شاگرد کاميون و راننده و شاگرد اتوبوس در دم جان باختند و 21 نفر نيز مصدوم و راهي بيمارستان شدند که يک نفر از آن ها در بيمارستان فوت کرد. کارشناسان راهنمايي و رانندگي، علت اين حادثه را بي مبالاتي وخواب آلودگي راننده و انحراف به چپ کاميون اعلام کردند.

 

دومين حادثه

به گفته «شکوري نسب» مديرعامل جمعيت هلال احمر خراسان شمالي، دومين حادثه ديروز ساعت 4 و 50 دقيقه صبح، يک ساعت پس از حادثه نخست رخ داد که طي آن بر اثر واژگوني اتوبوس ولوو در جاده بجنورد به جنگل گلستان در محدوده رباط قره بيل، 2 نفر در دم جان باختند و 17 نفر هم به شدت مصدوم و راهي بيمارستان شدند و 7 نفر هم به صورت سرپايي تحت درمان قرار گرفتند. کارشناسان پليس راه، علت اصلي اين واژگوني را ناتواني راننده در کنترل وسيله نقليه به علت تخطي از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده اعلام کردند.

 

سومين حادثه

به گفته سرپرست پليس راه خراسان شمالي، چند ساعت بعد، يک دستگاه ميني بوس هم در همان حوالي و 9 کيلومتري جاده چمن بيد به جنگل گلستان از جاده منحرف و واژگون شد که بر اثر آن، يک نفر در دم جان باخت و 12 نفر نيز مجروح شدند که حال 2 نفر وخيم گزارش شده است. اين اتوبوس، حامل تعدادي زن کارگر بود که براي کار در مزارع چغندر راهي مزارع شده بودند.

 

چهارمين حادثه

همچنين در حادثه برخورد يک پژو 405 با يک کاميون در همين محور، 4 نفر مصدوم و راهي بيمارستان شدند.

 

غلغله در بيمارستان امام علي (ع)

ديروز صبح بيمارستان امام علي (ع) غلغله بود. به گزارش خبرنگار ما شايد بتوان گفت بخش اورژانس اين بيمارستان، ديروز يکي از پرکارترين روزهاي دوران فعاليتش را تجربه کرد. هر چند 50 درصد بيمارستان 147 تختخوابي امام علي (ع) مختص به مجروحان حوادث تصادفي است، اما راهروهاي بيمارستان نيز پر بود از مجروحاني که آه و ناله شان بلند شده بود.

 

در راهروي بيمارستان، مرد جوان مجروحي توجهم را جلب کرد که همسرش در کنارش ايستاده بود. زن جوان از ناحيه صورت زخمي شده بود اما حال شوهرش که روي تخت دراز کشيده بود، خوب نبود. با ناله مرد جوان، همسرش دستش را گرفت و فشرد و اشک در چشمانش حلقه زد. اهل لاهيجان هستند و قصد داشتند براي ماه عسل به مشهد مقدس بروند. مرد جوان درباره چگونگي وقوع تصادف گفت: موقع واژگوني اتوبوس بيدار بودم. اتوبوس 90 تا 100 کيلومتر سرعت داشت و هيچ خودرويي هم جلويش حرکت نمي کرد، اما نمي دانم چه شد که به يک باره به سمت راست جاده کشيده شد و به پهلو افتاد. حدود 15 تا 20 دقيقه طول کشيد که نيروهاي امدادي رسيدند و ما را از اتوبوس خارج کردند. بيش از يک ساعت هم طول کشيد تا ما را به بيمارستان منتقل کردند. ساعت 9 صبح در راهروهاي بيمارستان امام علي(ع) بيش از همه بيماران، زنان ميانسال به چشم مي خوردند. به يکي از آن ها نزديک شدم و از چگونگي حادثه پرسيدم. او جواب داد: مانند روزهاي قبل ساعت 6 صبح به سمت زمين هاي چغندر قند به راه افتاديم. همه چيز خيلي زود اتفاق افتاد. بارندگي بود و يک باره ميني بوس به طرف جاده خاکي کشيده شد و بعد چپ کرد. او با بغض ادامه داد: همه زنان کارگر زخمي شدند و يک نفر هم مرد.

 

هولناک ترين تصادف

هولناک ترين تصادف ديروز، شاخ به شاخ شدن يک اتوبوس با يک کاميون بود يکي از زنان حادثه ديده به خبرنگار ما گفت: از سفر زيارتي مشهد به فريدونکنار بر مي گشتيم که اين حادثه اتفاق افتاد. ساعت 3 صبح بود و اغلب مسافران خواب بودند که به ناگاه صداي مهيبي در اتوبوس پيچيد. تا به خودم آمدم ديدم صندلي من و ديگر صندلي هاي اتوبوس از جا کنده شده است و من کف اتوبوس افتاده ام. من و شوهرم در رديف هاي آخر اتوبوس نشسته بوديم و آن هايي که مانند ما در اين قسمت بودند زياد آسيب نديده بودند اما آن هايي که در صندلي هاي جلو بودند به شدت زخمي شده بودند. مسافراني که جلو نشسته بودند و راننده و شاگردش کشته شدند. بيرون اتوبوس باران مي باريد و مه غليظي همه جا را پوشانده بود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4047
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 203
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 341
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 1,070
  • باردید دیروز : 117
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,196
  • بازدید ماه : 3,196
  • بازدید سال : 28,579
  • بازدید کلی : 1,337,690
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی