loading...
پورتال جامع فان توس شامل مسائل زناشویی،اس ام اس،گالری عکس،اندروید،موزیک،فیلم و سریال،آرایش و زیبایی،دیدنی و شنیدنی،سرگرمی
funtoos.ir بازدید : 151 نظرات (0)

موضوع: طنز دانلود فیلم اینجا جای من نیست

محصول: ایران دانلود فیلم اینجا جای من نیست

مدت زمان: ۷۴ دقیقه دانلود فیلم اینجا جای من نیست

کارگردان: احسان حاجی صفری دانلود فیلم اینجا جای من نیست

بازیگران: احمد پور مخبر، داوود خورشیدی، خشایار راد، عباس جمشیدی فر، ساقی زینتی، سیروس میمنت،سیامک اشعریون، محمد رضایی، مرتضی صالحی، کاظم داوری نسب، حامد نیک بین، داریوش منصوری و با حضور رضا توکلی

خلاصه داستان: داوودی که جوانی ۳۷ ساله است، به خاطر مشکلاتی که از طریق شرکت های هرمی دچار شده است، تصمیم به کلاهبرداری می گیرد که باعث داستان های جذابی در طول فیلم می شود…

» دانلود فیلم اینجا جای من نیست با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال

» حجم: ۸۲۲ مگابایت

» فرمت: mkv

» منبع: سایت آپ تی وی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4047
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 107
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 462
  • آی پی دیروز : 98
  • بازدید امروز : 853
  • باردید دیروز : 169
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,339
  • بازدید ماه : 1,339
  • بازدید سال : 26,722
  • بازدید کلی : 1,335,833
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی