loading...
پورتال جامع فان توس شامل مسائل زناشویی،اس ام اس،گالری عکس،اندروید،موزیک،فیلم و سریال،آرایش و زیبایی،دیدنی و شنیدنی،سرگرمی
funtoos.ir بازدید : 284 نظرات (0)
سکوت من ، فرداي بلند دوست داشتن توست ، دوست داشتن تو افسانه نيست

باورش کن . . .

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گردش سال فقط يک شب يلدا دارد ، من بدون تو هزاران شب يلدا دارم . . .

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خدا رو چه ديدي ، شايد با تو باشم / شايد با نگاهت از اين غم رها شم

خدا رو چه ديدي ، شايد غصه رد شد / دلم راه و رسم اين عشق رو بلد شد

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آرزويم اين است  ، از سفر نگويي تو  / تو هم آرزو کن ، اوج آرزويي تو

آرزويم اين است ، زير سقف اين دنيا / من براي تو باشم ، تو براي من تنها . . .

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سرم خاک کف پاي رفيق است / دلم مجنون صحراي رفيق است

بهشت ارزاني خوبان عالم / بهشت من تماشاي رفيق است . . .

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گر در بيابانها صدها سال ويران شوي / بهتر است اندر وطن محتاج نامردان شوي . . .

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ميگن عاشقا عشقشون رو زيبا ميبينن ، ايندفعه که ديدمت خيلي زيباتر شده بودي

نميدونم ، تو هردفعه زيباتر ميشي ، يا من عاشقتر . . .


 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4047
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 122
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 525
  • آی پی دیروز : 98
  • بازدید امروز : 1,181
  • باردید دیروز : 169
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,667
  • بازدید ماه : 1,667
  • بازدید سال : 27,050
  • بازدید کلی : 1,336,161
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی