loading...
پورتال جامع فان توس شامل مسائل زناشویی،اس ام اس،گالری عکس،اندروید،موزیک،فیلم و سریال،آرایش و زیبایی،دیدنی و شنیدنی،سرگرمی
funtoos.ir بازدید : 184 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید محمدرضا هدایتی و رشید رفیعی با نام ساعت خواب با بالاترین کیفیت
ترانه و آهنگ و تنظیم : رشید رفیعی

 

متن آهنگ جدید محمدرضا هدایتی و رشید رفیعی با نام ساعت خواب :

هوا هوای گریه و قدم زدن تو کوچه هاست

دلم گرفته این روزا آخه واست کجاست

رفیق نمیه راه من بذار یه با ببینمت

خودت بیا بهم بگو دلیل دل بریدنت خستم از زندگی خستم از آدما

با گریه سر رو بالشم میزارم و فقط خودم می دونم غم و خدا

با گریه سر رو بالشم میزارم و فقط خودم می دونم غم و خدا

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید محمدرضا هدایتی و رشید رفیعی با نام ساعت خواب

♫♫♫♫♫♫

بازم شبه سیاه من و اتاق عقربه ها

ساعت ها یه دل تنگ فکر خراب

بازم بارون و باد خاطره ها باز دل من

تنگه برات واسه صدات واسه نگات

هوا هوای گریه و قدم زدن تو کوچه هاست

دلم گرفته این روزا آخه واست کجاست

رفیق نمیه راه من بذار یه با ببینمت

خودت بیا بهم بگو دلیل دل بریدنت خستم از زندگی خستم از آدما

با گریه سر رو بالشم میزارم و فقط خودم می دونم غم و خدا

با گریه سر رو بالشم میزارم و فقط خودم می دونم غم و خدا

 

MP3 – 128

Mohammadreza Hedayati & Rashid Rafiei – Saate Khaab

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4047
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 193
  • بازدید ماه : 2,618
  • بازدید سال : 17,517
  • بازدید کلی : 1,326,628
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی