loading...
پورتال جامع فان توس شامل مسائل زناشویی،اس ام اس،گالری عکس،اندروید،موزیک،فیلم و سریال،آرایش و زیبایی،دیدنی و شنیدنی،سرگرمی
funtoos.ir بازدید : 1054 نظرات (0)
از آنجايي که مو در زيبايي چهره بسيار تاثير دارد ، مدل موي مورد نظر نيز بر اساس مقتضاي سني هر فرد مي‌تواند در زيباتر شدن چهره ي او موثر واقع شود.براي شما دختران جواني که گاه دوست داريد طبق مد رفتار کرده بدون توجه به اين که آيا اين مدل در چهره و يا حتي شخصيت شما تا ثير مثبت دارد يا منفي، راهکارهايي در هنر پيرايش وجود دارد که مي‌تواند شما را در هما هنگ بودن چهره و مويتان راهنمايي کند...

1- مصري ساده : اين مدل دخترانه و ساده را براي دختران جواني که داراي صورتي گرد ولي گونه دار هستند پيشنهاد مي‌کنيم چرا که در اين مدل موها به طور يکدست از پشت تا دو طرف صورت و تا زير چانه کوتاه مي‌شود که هم با فرق از وسط و هم با فرق از دو طرف کج براي اين صورتها مناسب است و باعث کشيدگي صورت شده و تپلي و گردي صورت را مي پو شاند.با کشيدن سشوار از زير، البته در بعضي مواقع ضروري ، اين مدل بسيار شيک و ساده است.شايد بگوييد موهاي فري داريد که براي موهاي فر شايد شيک تر هم باشد که با کمي کتيرا يا آبليمو درست شود ،در هر صورت اين مدل به حالت مو بستگي نداشته ودر سنين جواني دختران مدلي قابل پسند و زيباست.

 2-مصري فانتزي: اين مدل بيشتر متناسب صورتهاي دخترانه ايست که صورتي کاملا گرد وبدون گونه دارندبطوريکه هيچ بر جستگي بر روي گونه ها نبوده و صاف ديده شود.در اين مدل که پشت گردن يکدست وصاف کوتاه مي‌شود ولي در قسمت جلو و دو طرف صورت بلندتر به سمت پا يين و مايل به زير چانه زده مي‌شود،ترکيب صورت را کشيده تر و زيباتر نشان مي‌دهد زيرا مايل بودن وتيزي جلوي موها به سمت پايين صورت باعث کشيدگي و فرم دادن چهره خواهد شد.

 3-عروسکي:براي صورتهاي جواني که کمي کشيده و دراز به نظر مي‌رسند اين مدل مو که تقريبا در آن جلوي موها تا وسط سر کاملا خورد مي‌شود و پشت سر يکدست و صاف است مناسب مي‌باشد چرا که خورد شدن موها در بالاي سر و دو طرف صورت باعث مي‌شود که گردي وشلوغي آنها از کشيدگي ودرازي صورت کم کند وچهره را به سمت يک صورت بيضي شکل که متعادل است سوق دهد.

 4-مدل گرد يا پر:حتما براي دختر خانمهايي که صورتهايي بسيار کشيده ودراز و لاغر با پيشاني هاي بلند دارند اين مدل را پيشنهاد مي‌کنيم چون موها از روي گونه و با چتري از جلو ، گرد زده مي شوند،با يک سشوار از رو در پر کردن صورت وزيباتر وشاداب تر کردن آن تاثير زيادي خواهد داشت.

 5- مدل قارچي: اين مدل براي دختراني که از موي بلند خوششان نمي‌آيد و در عين حال مدلي شيک وفانتزي را مي‌خواهند مناسب است که البته آنهايي که گردنهاي بلند و صورتهايي کشيده دارند و براي دختران چاق با گردنهاي کوتاه توصيه نمي‌شود چون آنها را چاق ترو کوتاه تر نشان خواهد دادچراکه در اين مدل مو،موهاي پشت سراز زير کاملا کوتاه شده وروي موها تا وسط گوش ودقيقا مثل قارچ يکدست در اطراف سر با کمي چتري سليقه اي زده خواهد شد.        

6- مدل آلماني: واما آن دسته از دختراني که گفتيم گردنهاي کوتاه وتپل داشته ومدل قارچي را به آنها توصيه نمي‌کنيم ،مدل شيک ديگري را براي آنها مي‌شناسيم که در رفع کوتاهي گردن وکشيدگي آن به آنها کمک خواهد کرد وآن مدلي است که از پشت سر،زير موها کاملا به سمت بالا و تا وسط گوشها کاملا کوتاه شده وبقيه ي اطراف سر يکدست وگرد زده نمي‌شوند،بلکه با فاصله هاي چند سانتي از جلو تا ميانه ي گوش خورد مي‌شوند وچون پشت سر کوپ شده وروي هم پر مي‌شود از نظر ديد چشم در رفع کوتاهي گردن کمک خواهد کرد.

 7- مدل خورد تکه اي يا فارا:اين مدل بيشتر براي سنين 24 به بالا پيشنهاد مي‌شودچون زياد دخترانه نيست وبراي سنين نوجواني که آنها را بيش از سنشان نشان خواهد داد توصيه نمي‌شود.اين مدل براي دختراني که اغلب موي خيلي بلند ولي نه يکدست، چه صاف وچه فر را دوست دارند مدلي شيک است که گرچه سليقه اي روي مو مي‌تواند زياد يا کم خورد شود ولي وقتي از زير سشوار شود به مدل کلوش تبديل خواهد شدکه آن هم مدلي دخترانه وزيباست و به اکثر چهره هامي آيد.

توصيه هاي مفيد:

-اگر جلوي موهاي شما کوتاه است ودوست داريد آنها را به سمت بالا اتو بکشيد وصاف نگه داريد وحتما هم از انواع مواد ثابت کننده استفاده مي‌کنيد بهتر است اين نکته را در نظر داشته باشيد که اين کار در ريزش موي شما بسيار تاثير داشته وشمااثرات آن را  در دو،سه سال آينده خواهيد ديد .پس بهتر است حتي الامکان موهارا يک يا دو باردرهفته، به خصوص موهاي جلوي سر که هم زودتر سفيد ميشوند وهم زودتر مي‌ريزندرا اتوو يا سشوار بکشيد واز فيکساتورها کمتر استفاده کنيد.

 -اگر موهاي خيلي بلندي داريد، حتماهر ماه يا دو ماهي يک بار يکي ،دو سانت از نوک آنها را بزنيد تادر سلامتي و شادابي وجلوگيري از مو خوره به موهاي خود کمک کرده باشيد.

–بعد از حمام موها را به آرامي با حوله خشک کنيد واز فشار دادن بيش از حد آنها که باعث ريزش مو مي‌شود خودداري کنيد.

  –اگر بعد از شامپو از نرم کننده استفاده مي‌کنيد ،آن را فقط به نوک موها بزنيد واز زدن نرم کننده به ريشه ي مو خودداري کنيد زيرا باعث ريزش مو خواهد شد.

–براي شستشوي موهاي چرب از آب ولرم متمايل به سرد وبراي شستشوي موهاي خشک از آب گرم متمايل به داغ استفاده کنيد.

 –براي جلو گيري از ريزش وتقويت مو،مي‌توانيد دو تا سه قاشق غذا خوري از آب برنج آبکش شده را با يک زرده تخم مرغ مخلوط کرده وهفته اي يک بار به ريشه ي موها بزنيد وبا کلاه پلاستيکي بپوشانيدو در بعد از يک ساعت بشوييد.

 براي تمام دختران جوان همراه با تقويت زيبايي ظاهر ،زيبايي انديشه وباطني سالم را آرزومي‌کنيم.     
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4047
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 53
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 263
  • آی پی دیروز : 98
  • بازدید امروز : 468
  • باردید دیروز : 169
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 954
  • بازدید ماه : 954
  • بازدید سال : 26,337
  • بازدید کلی : 1,335,448
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی