loading...
پورتال جامع فان توس شامل مسائل زناشویی،اس ام اس،گالری عکس،اندروید،موزیک،فیلم و سریال،آرایش و زیبایی،دیدنی و شنیدنی،سرگرمی
funtoos.ir بازدید : 346 نظرات (0)
حس هدفمندي را در خود پرورش دهيد:

روياهاي خود را به صورت اهدافي مشخص و روشن روي کاغذ بياوريد. شايد بزرگترين کشف در تاريخ بشر اين باشد:« شما همان مي شويد که اغلب به آن فکر مي کنيد.» دو عاملي که بيش از هر چيز ديگر بر زندگي شما تاثير مي گذارد يکي اين است که اغلب اوقات به چه چيز فکر مي کنيد و دوم اينکه  چگونه به آن فکر مي کنيد. افراد موفق بيشتر اوقات به اهدافشان فکر مي کنند، در نتيجه، مدام به اهدافشان نزديکتر شده و اهداف نيز مرتبا به آنها نزديک تر مي شوند. هر آنچه بيشتر اوقات به آن فکر کنيد در زندگي تان رشد مي کند. اگر در مورد اهدافتان فکر ، صحبت و تجسم کنيد ، موفقيت شما بسيار بيشتر از کسي خواهد بود که اغلب در مورد نگراني ها و مشکلات فکر و صحبت مي کند.

در اينجا يک فرمول ساده ي هفت مرحله اي براي هدف گذاري و نحوي دست يابي به آن ذکر مي شود که مي توانيد براي ميليونر شدن از آن استفاده کنيد.

1-دقيقا مشخص کنيد در هر حوزه از زندگي به خصوص در مورد وضعيت مالي تان چه مي خواهيد؟ اغلب مردم هرگز چنين کاري نمي کنند.


2-خواسته هاي خود را به صورت اهدافي مشخص و روشن يادداشت کنيد. با انجام اين کار، واقعه ي شگفت انگيزي بين مغز و دست شما اتفاق مي افتد.

3-براي دست يابي به هر يک از اهداف ، زمان خاصي را معين کنيد. اگر هدفي بزرگ باشد، انرا به اهداف کوچکتر تقسيم کنيد و براي انجام هر يک مهلتي تعيين کنيد.

4-ليستي از کليه ي اقداماتي که براي دست يابي  به هدفتان ضروري است تهيه کنيد و ايده هاي جديدي را که به فکرتان خطور مي کند مرتبا به ليست اضافه کنيد تا تکميل شود.

5-ليست تکميل شده را بر حسب درجه اهميت، اولويت بندي کنيد تا برنامه هاي کارتان به دست آيد.

6-براساس اين برنامه بلافاصله کار را شروع کنيد. تعداد اهداف و برنامه هاي بزرگي که به علت تنبلي  و تاخير هرگز به ثمر نمي رسند حيرت انگيز است.

7-از همه مهمتر اينکه هر روز کاري کنيد  که شما را حداقل يک گام به مهمترين هدفتان نزديکتر کند. در هر کاري که مصمم به انجام آن باشيد تعهد به عمل روزانه موفقيت هاي درخشان به بار مي آورد.


قانون جذب

قانون جذب قانوني انتزاعي است و به طور خلاصه بيان مي‌کند که هر آنچه در ذهن انسان تصور شود اعم از خوب يا بد، زشت يا زيبا و ... در دنياي واقعي نمود خواهد يافت. سرعت و شدت به واقعيت پيوستن اين تصوير ذهني به شدت تمرکز روي آن موضوع و وضوح تصوير آن در ذهن بستگي دارد.
قانون جذب ميگويد هر چه فکر کني همان مي‌شود


 
ايستادگي نکنيد

با هرچه مقابله کنيد، ايستادگي مي کند.
 

به ضمير ناخود آگاهتان دروغ بگوييد.
ضمير ناخود آگاه شما به طور شگفت انگيزي فرق بين خيال و واقعيت  و  راست و دروغ را نمي فهمد.
 
پول به آساني در اختيار شماست...
انديشه هاي خود را نسبت به ثروت و پول عوض کنيد ==> (اي به قربانت تراول هاي من...) (فکر اين که پول کافي براي همه وجود ندارد را با زباله هايتان به سطل آشغال بياندازيد.)

 
اعلام آرزو ها...
در يک هفته 100 آرزوي خود را ليست کنيد و هفته اي يک بار آن ها را مرور کنيد. با اين کار به کائنات فرمان مي دهيد که چيزهايي را که مي خواهيد براي شما فراهم کند

 
طرز تهيه آرزو ...
براي آرزوهايتان زمان دقيق تعيين كنيد و آنها را روي كاغذ بياوريد.توجه داشته باشيد كه آرزوهاي شما نبايد دست نيافتني و غير ممكن باشد، مثلا نبايد آرزو كنيد كه دوستتان تبديل به خرس يا جامدادي شود! آرزوهاي شما بايد واضح، روشن و ممكن باشد. همچنين آرزوها نبايد به كسي آسيب برساند.

نوشتن آرزوها مراحلي داره كه در زير تعدادي از اونها رو ذكر مي كنم،حتما به اين نكات توجه كنيد تا انشاا... به هدفتون برسيد:
 

1.هدف و آرزو بايد با باورهاي شما هماهنگي داشته باشد. (براي تغيير باورها مي تونيد از تكرار استفاده كنيد... با 21 روز تمرين و تكرار،  هر چيزي ملكه ي ذهن انسان مي شه.)

2.اهداف را بايد با زمان حال بنويسيد. (مثلا: من ماهيانه 1000،000 تومان حقوق دارم.)

3.بايد دقيقا مشخص كنيد كه در چه تاريخي بايد به آرزوي خود برسيد. (مثلا: من در تاريخ: 1387/02/07 يه شغل پردرآمد دارم و يا در تاريخ 1387/07/19 من با دختر مورد علاقه ام، با فلان مشخصات ازدواج كردم.)

4.وقتي آرزوهاتون رو مي نويسيد بايد تا مي تونيد از آرزوهاتون ذوق كنيد. احساسات ما در رسيدن به آرزوهامون تاثير مستقيم دارن
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بهبود بازدید و رتبه الکسا و رنک گوگل در تاریخ 1394/11/28 و 16:17 دقیقه ارسال شده است


افزایش بازدید و رنک گوگل و رتبه الکسای وب شما با برترین سایت تبادل لینک رایگان با شیوه ای نوین در سایت:
http://hamejoorfile.linkn.ir
http://ligejazire.linkn.ir


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4047
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 509
  • بازدید ماه : 2,122
  • بازدید سال : 17,021
  • بازدید کلی : 1,326,132
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی