loading...
پورتال جامع فان توس شامل مسائل زناشویی،اس ام اس،گالری عکس،اندروید،موزیک،فیلم و سریال،آرایش و زیبایی،دیدنی و شنیدنی،سرگرمی
funtoos.ir بازدید : 163 نظرات (0)

مواد لازم : گل کلم . هویج . کرفس . سیب ترشی . فلفل قلمی تند ! . سیر . گلپر . زردچوبه . نمک . سرکه . ترخون . و هر نوع از سبزیجاتی که مایل بودید

 

مواد لازم : گل کلم . هویج . کرفس . سیب ترشی . فلفل قلمی تند ! . سیر . گلپر . زردچوبه . نمک . سرکه . ترخون . و هر نوع از سبزیجاتی که مایل بودید !تمام سبزیجات رو خوب بشورید و خرد کنید و داخل ظرف بریزید . سیر رو پوست بگیرید و به صورت حبه بهش اضافه کنید . ترخون رو دسته ای بشورید و داخل ظرف قرار بدین . من برای یه دبه که تو عکس میبینید 2 ق غ سر پر نمک و 1 ق م گلپر و 1 ق م زردچوبه ریختم . سرکه رو تا جایی به ظرف اضافه کنید که لب به لب ظرف رو بگیره . من خودم یه نصف استکان آب جوشیده هم اضافه میکنم که ترشی ملایم تر بشه (نمک رو داخل آب حل میکنم و به ظرف اضافه میکنم بعد سرکه رو میریزم) یه کیسه فریزر رو ظرف قرار بدین و بعد در ظرف رو ببندین و ظرف رو برای چند ثانیه سر و ته کنید تا هوای اضافی ظرف گرفته بشه و سرکه و نمک به همه جا برسه و کپک نزنه ! ظرف رو یه جای خنک بزارین بعد از حدود یک ماه ترشی شما آماده است !
حالا براي صورتي شدن ترشي بايد يه كم  کلم برگ بنفش هم بهش اضافه بشه...

فودستان

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4047
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 111
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 510
  • آی پی دیروز : 98
  • بازدید امروز : 1,058
  • باردید دیروز : 169
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,544
  • بازدید ماه : 1,544
  • بازدید سال : 26,927
  • بازدید کلی : 1,336,038
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی