loading...
پورتال جامع فان توس شامل مسائل زناشویی،اس ام اس،گالری عکس،اندروید،موزیک،فیلم و سریال،آرایش و زیبایی،دیدنی و شنیدنی،سرگرمی
funtoos.ir بازدید : 352 نظرات (3)
جوانان و والدينشان مدام از رفتار همديگر ايراد مي گيرند. والدين اغلب فکر مي کنند هر گونه کنترل يا تاثيري را بر فرزند خود از دست داده اند. جوانان مي خواهند پدر و مادرشان مقررات و محدوديت هاي يکسان و يکنواختي داشته باشند اما در عين حال به شدت از محدود شدن آزادي و تصميم گيري براي خودشان مي رنجند.
اما آيا اگر اختلاف نظرها معمولي باشد باز هم جاي نگراني هست تجربه نشان داده اگر پدر و مادرها ندانند فرزندشان کجاها مي رود خطر بيشتري آنها را تهديد مي کند. پس والدين هوشيار بايد بدانند فرزند جوانشان کجا مي رود و مي خواهد چه کار بکند.
funtoos.ir بازدید : 376 نظرات (0)
در برخي از مطالعات و بررسي ها ديده شده عمر فرزنداني که از مادران جوان متولد شده اند ممکن است به حدود صد سال هم برسد .
بنا برهمين گزارش كه ايونا منتشر كرده است  ، برخي از محققان راز برخورداري از يک زندگي طولاني و سالم را براي هر فرد، سن مادرش در هنگام به دنيا آمدن او مي‌دانند .
 سن مناسب براي زايمان مادران حدود 25 سالگي است و در اين حدود سني، مادران ،جوان به شمار مي روند و اين در حالي است که سن پدران تاثير چنداني در سلامت و طول عمر فرزندان ندارد .
برخي از متخصصان معتقدند جواني مادران به معناي قدرت بيشتر در باروري و آمادگي و سلامت جسمي آنها مي باشد و تاثيرات اين سلامت و شادابي در وضعيت جسمي فرزندانشان نيز تاثير قابل ملاحظه اي دارد .
funtoos.ir بازدید : 346 نظرات (0)
حس هدفمندي را در خود پرورش دهيد:

روياهاي خود را به صورت اهدافي مشخص و روشن روي کاغذ بياوريد. شايد بزرگترين کشف در تاريخ بشر اين باشد:« شما همان مي شويد که اغلب به آن فکر مي کنيد.» دو عاملي که بيش از هر چيز ديگر بر زندگي شما تاثير مي گذارد يکي اين است که اغلب اوقات به چه چيز فکر مي کنيد و دوم اينکه  چگونه به آن فکر مي کنيد. افراد موفق بيشتر اوقات به اهدافشان فکر مي کنند، در نتيجه، مدام به اهدافشان نزديکتر شده و اهداف نيز مرتبا به آنها نزديک تر مي شوند. هر آنچه بيشتر اوقات به آن فکر کنيد در زندگي تان رشد مي کند. اگر در مورد اهدافتان فکر ، صحبت و تجسم کنيد ، موفقيت شما بسيار بيشتر از کسي خواهد بود که اغلب در مورد نگراني ها و مشکلات فکر و صحبت مي کند.

در اينجا يک فرمول ساده ي هفت مرحله اي براي هدف گذاري و نحوي دست يابي به آن ذکر مي شود که مي توانيد براي ميليونر شدن از آن استفاده کنيد.
funtoos.ir بازدید : 319 نظرات (0)
در زيـر ايده هايي بـراي تشويق کودکـان بـه مـطالعه اشاره مي کنيم:

بعـضي از ايـن ايده ها خيلي ساده و معمولي هستند، امابعضي ديگر از آنها را ممکن است تا حالا نشنيده باشيد. و يادتان باشد، بزرگترين تشويق از طرف خودِ ماست—يعني ما به عـنوان پدر و مادر. بچـه هايي که پدر و مادرشان خود افـرادي کتاب خـوان هستنـد و بـراي آن ارزش قـائلند و ابزار لازم بـراي کتابخواني را در خـانه مهيـا کـرده انـد، بيشتر به سمت کتاب و کتابخواني گرايش پيدا ميکنند.
funtoos.ir بازدید : 339 نظرات (0)
 
بالاخره پرده از پوستر تازه‌ترین اثر محسن چاوشی، «ژاکت» نیز برداشته شد تا به‌رغم همه‌ی تکذیبیه‌های شرکت «ایران‌گام» (که نمی‌دانیم چرا؟!) نام این شرکت پای اثر محسن چاوشی به چشم بیاید. آلبومی‌که خیلی‌ها منتظر شنیدن آنند تا این‌دفعه خواننده‌ی مورد علاقه شان را محک بزنند و ببینند تغییر و تنوع‌های او در کارش چه‌قدر و چه‌جور بوده است
 
محسن چاوشی فصل خوب و درستی را برای آلبومی‌که «ژاکت» نامیده‌اش انتخاب کرده؛ زمستان، زمستانی که با وجود تمام بی‌سرمایی‌اش همه‌ی طرفداران برای به‌تن کردن ژاکت چاوشی‌ بی‌تابی می‌کنند. «پاییز که می‌شد دل‌ام شور می‌زد/ می‌ترسیدم «ژاکت» یکی از هم‌کلاسی‌هایم را پوشیده باشم»... و حالا همین یادداشت تاثیرگذار را می‌توان با همان دست‌خط روی پوستر و احتمالا کاورِ آلبوم «ژاکت» دید. به امید آن‌که ژاکتِ محسن چاوشی تمام دوست‌داران موسیقی را حسابی در زمستان امسال گرم کند.   
funtoos.ir بازدید : 863 نظرات (1)
 
جام جم آنلاين: يكي از عاملان ترور دادستان خوي در درگيري مسلحانه دستگير شد.ولي حاجي‌قلي‌زاده ، دادستان خوي 28 دي‌ماه گذشته هنگامي كه قصد عزيمت به محل كارش را داشت، به دست اشرار مسلح پژاك ترور شد.
funtoos.ir بازدید : 273 نظرات (1)
 
جام جم آنلاين: فيفا اعلام کرد با وجود اينکه قصد دارد تکنولوژي خط دروازه را براي کمک به تصميم‌گيري داوران فوتبال مورد بررسي قرار دهد اما از اين تکنولوژي در جام جهاني 2010 استفاده نخواهد شد.

تعداد صفحات : 405

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4047
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 155
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 179
  • باردید دیروز : 118
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 676
  • بازدید ماه : 422
  • بازدید سال : 15,321
  • بازدید کلی : 1,324,432
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی