loading...
پورتال جامع فان توس شامل مسائل زناشویی،اس ام اس،گالری عکس،اندروید،موزیک،فیلم و سریال،آرایش و زیبایی،دیدنی و شنیدنی،سرگرمی
funtoos.ir بازدید : 306 نظرات (0)
مرد جوون : ببخشين آقا ،مي تونم بپرسم ساعت چنده ؟
پيرمرد : معلومه كه نه !
جوون : ولي چرا ؟ ! مثلا" اگه ساعت روبه من بگي چي ازدست ميدي؟!
پيرمرد: ممكنه ضرركنم اگه ساعت رو به تو بگم !
جوون: ميشه بگي چطورهمچين چيزي ممكنه ؟ !
پيرمرد: ببين ... اگه من ساعت روبه توبگم ،ممكنه تو تشكركني وفردا هم
بخواي دوباره ساعت روازمن بپرسي !
جوون: كاملا"امكانش هست !
پيرمرد : ممكنه ما دوسه بارديگه هم همديگه روملاقات كنيم وتواسم وآدرس
من روبپرسي !
جوون : كاملا" امكان داره !
پيرمرد : يه روز ممكنه تو بياي به خونه ي من و بگي كه فقط داشتي از
اينجا رد ميشدي و اومدي كه يه سر به من بزني! بعد من ممكنه از روي
تعارف تو رو به يه فنجون چايي دعوت كنم ! بعد از اين دعوت من ،
ممكنه تو بازم براي خوردن چايي بياي خونه ي من و بپرسي كه اين
چايي رو كي درست كرده ؟ !
جوون : ممكنه !
پيرمرد : بعد من بهت ميگم كه اين چايي رو دخترم درست كرده !
بعد من مجبور ميشم دختر خوشگل و جوونم رو بهت معرفي كنم و تو
هم دختر من رو مي پسندي !
مرد جوون : لبخند ميزنه !
پيرمرد : بعد تو سعي مي كني كه بارها و بارها دختر من رو ملاقات كني !
ممكنه دختر من رو به سينما دعوت كني و با همديگه بيرون بريد !
مرد جوون : لبخند ميزنه !
پيرمرد: بعد ممكنه دختر من كم كم ازتوخوشش بياد وچشم انتظارتو بشه !
بعد از ملاقاتهاي متوالي ، تو عاشق دختر من ميشي و بهش پيشنهاد
ازدواج مي كني !
مرد جوون : لبخند ميزنه !
پيرمرد : بعد از يه مدت ، يه روز شما دو تا مياين پيش من و از عشقتون
براي من تعريف مي كنين و از من اجازه براي ازدواج ميخواين !
مرد جوون در حال لبخند : اوه بله !
پيرمرد با عصبانيت : مردك ابله ! من هيچوقت دخترم رو به ازدواج يكي
مثل تو كه حتي يه ساعت مچي هم از خودش نداره در نميارم ! ! !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4047
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 104
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 463
  • آی پی دیروز : 98
  • بازدید امروز : 862
  • باردید دیروز : 169
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,348
  • بازدید ماه : 1,348
  • بازدید سال : 26,731
  • بازدید کلی : 1,335,842
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی