loading...
پورتال جامع فان توس شامل مسائل زناشویی،اس ام اس،گالری عکس،اندروید،موزیک،فیلم و سریال،آرایش و زیبایی،دیدنی و شنیدنی،سرگرمی
funtoos.ir بازدید : 190 نظرات (0)

عادل فردوسي پور که بايد او را يکي از مشهورترين و محبوب ترين مردان مقابل دوربين تلويزيون ايران به شمار آورد، روز گذشته در شرايطي وارد 40 سالگي شد که برنامه اش پربيننده ترين برنامه سال هاي اخير است. با اين حال او در تمام اين سال ها با افراد مختلفي در فوتبال وارد چالش شده و اسم کوچکش هم برايش دردسرساز شده و همه انتظار دارند او واقعا «عادل» باشد! فردوسي پور باهوش است و قواعد بازي را مي داند البته که او هم برخي مواقع اسير اطلاعات اشتباه مي شود و نمي پذيرد که اشتباه کرده اما با اين وجود او برترين مجري و محبوب ترين خبرنگار کل قاره آسياست.

 

تبعات محبوب شدن

به برخي حرف هايي که روي آنتن پربيننده ترين برنامه صدا و سيما يا در رسانه هاي ديگر به اوگفته شده است، دقت کنيد:

رئيس فدراسيون فوتبال در تماس با مسئولان صدا و سيما گفت که فردوسي پور با جوسازي هزينه مالي زيادي روي دست مان مي گذارد.

محمد مايلي کهن در خصوص صحبت هايي که درباره اش در ۹۰ شد روي خط تلفني اين برنامه آمد و گفت: خدمت شما آقاي کي روشي پور و ميهمان برنامه آقاي رحيمي سلام عرض مي کنم و ممنون از اين که شما آقاي کي روشي پور به من وقت داديد...

امير قلعه نويي بعد از شکست تيمش برابر ذوب آهن کلي عليه برنامه ۹۰ و عادل فردوسي پور صحبت مي کند و مي گويد: روزي همه مي فهمند فردوسي پور چه خيانتي به فوتبال کرد...! قلعه نويي همچنين در اظهار نظري گفت: عادل کارشناس فوتبال نيست، او در زمان مدرسه پينگ پنگ بازي مي کرده!عادل فردوسي پور هم در مورد اظهارات امير قلعه نويي گفت: صحبت هاي سرشار از تهمت و افترا را ديديم. بعد از اجنبي پرستي و مافيا بودن؛ به دلالي و خائن بودن هم متهم شديم ... . 90 با اين تهمت ها به من و خانواده ام، از مسير خود خارج نمي شود.

مهدي رحمتي: به هرحال ما همسايه آقاي کي روش هستيم. ما از رفت و آمد هاي ايشان مطلع مي شويم و مثلا خبردار شديم که خود شما همين چند روز قبل مهمان کي روش بوديد.

مسعود ده نمکي: در يکي از برنامه هاي خود به دفعات تلاش کرد علاقه خود را به فيلم «جدايي نادر از سيمين» اصغر فرهادي نشان دهد. او که از هر فرصتي براي نشان دادن علاقه خود به اين فيلم سينمايي استفاده مي کرد، در برنامه ۹۰ با زيرکي خاصي کنايه اي به رقيب جدي فيلم سينمايي« جدايي نادر از سيمين» زد و در بخش معرفي برنامه ۹۰ مدعي شد «اخراجي ها» اصلا فيلم خنده داري نيست. ده نمکي که از اين ماجرا به شدت ناراحت شد، درباره جمله فردوسي پور گفت: زياد تمايل ندارم در خصوص اين موضوع اظهار نظر کنم اما براي من و علاقه مندان اخراجي ها اصلا مهم نيست که عادل فردوسي پور در برنامه ۹۰ چه چيزي گفته است، فردوسي پور عددي نيست که بخواهد درباره اخراجي ها حرفي بزند!

محمد رويانيان روي خط آمد و از همان ابتدا آن قدر تند برخورد کرد که هيچ کس انتظارش را نداشت: «فوتبال يعني دروغ. چه کسي گفته که ما يک ميليارد و خرده اي به حقيقي داده ايم؟»که فردوسي پور گفت:«آقاي عاري؛ سرپرست باشگاه فجر سپاسي.» در همين لحظه رويانيان از لفظي استفاده کرد که همه را متعجب کرد: «ايشان بيخود کرده اند!» مدير عامل باشگاه پرسپوليس سپس افزود:«اگر هم چنين پولي داده باشم هدفم کمک به فجر بوده است.من به گهر هم کمک کرده ام، اما تا به حال هيچ حرفي در اين باره نزده بودم... . شما با يک سري ادبيات خاص مي خواهي فوتبال را به سمت ديگري ببري. بايد فاتحه اين فوتبال را خواند؛ شما 13 سال است که داريد برنامه اجرا مي کنيد. آن وقت وضع فوتبال ما اين است.»وقتي فردوسي پور گفت که اوضاع فوتبال چه ارتباطي به برنامه من دارد، رويانيان تصريح کرد:«خيلي هم ربط دارد. تلويزيون تاثير گذار است. شما هر کار خوبي را که ما کرده ايم، نشان نمي دهيد.»

علي فتح ا... زاده ۲ سال قبل وقتي که عادل اصرار مي کرد که استقلال ساعت 7 از فرودگاه برگشته و حاجي فرياد مي زد که ساعت 9:30 بود آن قدر عصباني شد که حرفهايش را کسي نفهميد و فقط همه متوجه شدند که تلفن را قطع کرده! البته با نامه اي که سررشته داري مدير روابط عمومي وقت استقلال براي عادل ايميل کرد و ساعت خروج معلوم شد حاجي روي خط آمد و با عادل آشتي کرد.

علي پروين در اين زمينه در جمعي خصوصي گفت: «اين که فردوسي پور مقابل دوربين هاي تلويزيوني بحث علي دنبه را مطرح مي کند کار زشتي است. من از پخش اين تکيه کلام در مصاحبه و هم از سوالات او در مورد خال لبم و همچنين پرسش هايي که در مورد دامادم پرسيد، بسيار ناراحتم انتظار داشتم فردوسي پور هنگام پخش مصاحبه، قسمت هايي از حرف هايم را پخش نکند.»

 

برخي متلک هاي فردوسي پور

اما مرور برخي متلک ها و شوخي هاي فردوسي پور حين گزارش هايش هم در نوع خود جالب و خواندني است.

از زوايايي، با اين شکل موهاي بالوتلي شبيه سرنديپيتي شده! (در جريان بازي فينال اروپا بين اسپانيا و ايتاليا)

همه آستين کوتاه پوشيدن، فقط دژاگه آستين بلند داره. همه هم مي دونيم دليلش چيه. فقط کاش واسه پشت گردنش هم يه فکري مي کردن! (در بازي ايران و قطر، کنايه از خالکوبي هاي اشکان)

اين ماتراتزي هم اين قدر خالکوبي کرده که انگار آستين بلند پوشيده(در جريان يکي از بازي هاي ايتاليا)

اينجا هم تماس تلفني خيلي خودجوش قطع مي شه (وقتي داشت با يکي از منتقدان وزارت ورزش حرف مي زد و ناگهان تماس قطع شد)

آنگولايي ها خوب ضربات شان را از کنار دروازه ما بيرون مي زنن.

خداحافظ علي دايي، خداحافظ تيم ملي (بعد از شکست مقابل مکزيک در جام جهاني 2006)

خداحافظ جام جهاني، خداحافظ برانکو (بعد از شکست مقابل پرتغال در جام جهاني 2006)

مي گويند سيد جلال با رقمي ميلياردي به پرسپوليس پيوسته است.خيلي بالاتر از سقف قرارداد. البته سقف قرارداد چيزي است که فقط باعث خنده بازيکناني مي شود که رقم هاي ميلياردي مي بندند .

 

منبع : خراسان


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4047
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 191
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 357
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 1,308
  • باردید دیروز : 117
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,434
  • بازدید ماه : 3,434
  • بازدید سال : 28,817
  • بازدید کلی : 1,337,928
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی